donderdag 22 februari 2018

Een paar gezellige dagen!

Laat ik beginnen met een foto van de gebroken spiegel waarvoor Ron uit moest rukken. Mochten jullie denken dat het hier om een klein spiegeltje ging, dat was dus niet zo. Het was een enorme spiegel in de badkamer die van de muur was gevallen, de huurders kwamen thuis en vonden een soort oorlogsgebied in hun badkamer!
 






Maar goed, we gaan verder met hoe de dagen verlopen zijn. Op de meeste dagen gingen we eerst langs de huizen en konden we daarna gezellig de hort op (en daar zijn we goed in, haha). Maandag hadden we Winter Garden Village op het programma staan. We begonnen bij Ross, deze broek zou ik vanwege het merk dus niet kopen!



toen naar Marshall's, Target en tenslotte naar Pet Smart (alwaar ze deze grappige omschrijving bij de visjes hadden).


Het laatste adres van de trip werd 5 Guys want Hannie had ongelooflijk veel behoefte aan een burger en frietjes :).

We hebben 's avonds gegeten bij Bonefish met Sally en Vaughn, lekker buiten op het terras!

Dinsdag begon al vroeg, ik had een aankomst in een huis om 9 uur en het moest nog even gecontroleerd worden (was dinsdag nog niet klaar helaas). Hannie ging gezellig met me mee en we waren om 7.45 uur al ter plaatse. Gelukkig was alles keurig en hoefde ik dus weinig te doen zodat we een half uurtje later al weer in de auto zaten. 's Middags hebben we lekker in de zon gezeten. Eind van de middag moest ik een huis controleren waar 's middags gasten waren vertrokken en nieuwe gasten zouden arriveren. Helaas was in dit huis de airco ermee gestopt (paar dagen terug al maar goed) en de eigenaresse wilde geen nieuw systeem via Homes of America regelen. Uiteindelijk kregen we de melding dat ze een nieuwe airco liet installeren, op dat moment stond de schoonmaakster echter bij 80 Fahrenheit te poetsen (arme meid). Op het moment dat ik ging controleren kwamen tot overmaat van ramp de nieuwe gasten ook nog aan....... Ik heb ze maar uitgelegd wat er aan de hand was en ze hadden er gelukkig begrip voor, ze vroegen wel of ze hun spulletjes en boodschappen alvast naar binnen mochten brengen. Daar hadden we uiteraard geen bezwaar tegen en na een kort praatje ben ik vertrokken naar ons eigen huis op Solterra want onze gasten waren inmiddels vertrokken. Ze hadden het huis heel schoon achtergelaten en ook nog iets leuks in het gastenboek geschreven, een goed begin van onze verhuurvilla! Hannie vond de villa overigens ook erg mooi maar werd al snel door Pascal meegesleurd naar de racespellen in de gameroom. Pascal heeft (uiteraard) gewonnen en Hannie is diverse keren over de kop geslagen, airhockey ging haar toch beter af! Ron had al aangegeven dat hij met Hans en de anderen een hapje ging eten (zoals meestal op dinsdag) dus gingen Hannie, Pascal en ik naar Texas Roadhouse in Kissimmee. Bij aankomst kregen we een buzzer maar er was al snel een tafel beschikbaar. We hadden een gezellige serveerster genaamd Jennyyyyyy (stond op haar naamkaartje) en Hannie zat al snel achter haar zo begeerde Jamaican Cowboy :). Het eten was heerlijk en we hadden een gezellige avond zo!
 






Woensdag had ik eerst een afspraak met een schoonmaakster op Solterra waarna we naar huis zijn gereden want Ron en ik hadden een afspraak bij de bank in Winter Garden om 14.00 uur. We lunchten lekker thuis waarna Hannie lekker in het zonnetje is gaan zitten en wij vertrokken. Eind van de middag moest in nog een huis prepareren in Watersong en hadden we nog een afspraak met Teo en Trudy want die wilden onze villa graag bekijken. Na een heel gezellig gesprek zijn we ieder onze eigen gang gegaan (zaterdag gaan we lekker uit eten met ze). Ik heb Hannie en Pascal thuis opgehaald waarna we heerlijk bij "onze" Italiaan hebben gegeten. Weer een dag voorbij!


Vandaag had ik geen huizen op het programma staan dus ben ik eerst naar de kapper geweest (foto volgt nog) en zijn we daarna naar de Florida Mall en Burlington geweest, laatste winkel was de Walmart en bij thuiskomst hebben we (goh, verrassend) heerlijk in het zonnetje gelegen! Het diner was vandaag bij Outback Steakhouse in Clermont met Sally en Vaughn. Heerlijke avond gehad!

Morgen gaat Hannie helaas al weer naar huis, echt balen! Maar we hebben wel een hele gezellige week gehad zo :).

Bedankt voor het lezen weer en tot snel!






9 opmerkingen:

Hannie zei

Ik vond het ook een hele gezellige week. Jammer dat ik weer terug moet naar ons zeer koude kikkerlandje. Maar niet getreurd over 7 weken ben ik er weer!

Renee de Korte zei

Wat een belevenissen allemaal in jullie dagelijks leventje. Maar er blijft genoeg tijd over om leuke dingen te doen!
En dat Hannie over 7 weken alweer komt, nou die zijn zo om, lekker aftellen!

De Moolenschotjes zei

Jeetje die spiegel!!!
Wat een puinhoop, je maakt zo van alles mee.
Wat een leuke dagen zo met Hanny,helaas vliegt de tijd in Florida altijd sneller.

amsterdam zei

Altijd leuk om te lezen. Intussen begint hier de 12 steden koorts.

José zei

Zo dat was weer een drukke week hoor. Wel gezellig ook zeker nu je vriendin er is. Leuk dat je gaat eten met Teo en Trudie, doe ze de groetjes van mij.

Ronald zei

Haha, wat een kut broek, ze moeten eens weten. Bekende foto bij de Italiaan, is het jullie favoriete tafel ?

Een week gaat snel voorbij. Visite weer naar huis.

Gr. Ronald

Mariska zei

Scherven brengen geluk, met zo'n hoeveelheid scherven moet het wel heel veel geluk brengen :)

Jammer dat de tijd er voor Hannie al weer op zit maar het was een mooie week als ik zo de update lees.
Goed weekend

Cindy zei

Bizar zeg die spiegel! En wat een chaos meteen haha.
Gezellig zo met Hannie, jullie hebben leuke dingen gedaan. En fijn dat je regelmatig met haar op stap kon.
En het zal wel even tegenvallen als ze morgen thuiskomt qua temperatuur, brrr... maar wat fijn dat ze over 7 weken weer gaat.
Leuk verslag weer.

Mandy zei

Wooow die spiegel !!!!
Wat een gezellige dagen zo samen met Hannie ....jammer dat het altijd voorbij vliegt ,maar gelukkig over 7 weken gaan jullie elkaar weer zien.
Erg leuk om met jullie mee te lezen 😊