zondag 25 maart 2018

Een (foto)verslagje van de afgelopen dagen

Daar zijn we weer! Omdat er in de afgelopen 1,5 week redelijk wat gebeurd is maar eigenlijk niet enorm interessant om te vertellen maak ik het blog nu iets anders dan ik normaal doe.

Wat is er allemaal gebeurd?

Er was een roodtruck festival op Pascal's school om het begin van Spring Break te vieren:
 






We zijn uit eten geweest met Cindy bij the Cheesecake Factory (echt een straf, haha):
 

Ik probeerde een bed op te maken (let vooral op dat "probeerde"):

We gingen uit eten op Cindy's laatste avond bij ons, vergezeld door Sally, Vaughn en Monica (Sally's nichtje die tijdelijk bij hun woont):

Thuisgekomen wilde Cindy graag nog een rondje om onze meertjes heen lopen, we hadden geluk want we zagen 3 alligatortjes en een mooie zonsondergang:


Maandag ging Cindy weer naar huis en liet wat tijdschriften achter. Izzy miste haar zo erg dat ze steeds bovenop de Margriet ging liggen.......
 






Onderweg naar een van de huizen kwam ik deze familie tegen, ik zat alleen in de auto maar riep hardop Ach gossie wat schattig! Gelukkig was er niemand in de buurt want het zag er vast heel maf uit!

De gasten van een van de huizen hadden weer eens wat voor ons achtergelaten (zucht):


Op de terugweg zag ik deze auto met het beste idee ooit! Lees de sticker, haha!

Woensdag moest ik naar onze villa op Solterra en werd teruggeroepen door de bewaker bij de poort, ik dacht dat er iets aan de hand was maar hij vroeg of ik een donut wilde ;)! Uiteraard wilde ik dat wel en hij was heerlijk!

Vrijdag gingen we Pascal ophalen bij Mike en Julie en gingen nog even langs bij Sally. Monica heeft twee chihuahuas (tot mijn verrassing vind ik deze wel grappig, heb normaal niets met zulke kleine hondjes) en die vonden het wel erg gezellig. Ella was wel jaloers en besloot Ron maar te belagen!
 

Zaterdag heeft Monica me de hele dag geholpen met de huizen (ik had 5 back to backs) en daar was ik heel blij mee! Onderweg naar het eerste adres zag ik dat er een ongeluk was gebeurd, iemand had het voor elkaar gekregen om zijn vrachtwagentje om te laten vallen op een recht stuk weg en een elektriciteitspaal om te laten vallen! Ze kunnen hier echt niet rijden......

Pascal is overigens gedurende de week naar een dagkamp van een Martial Arts studio in Clermont geweest. Ze hebben elke dag wat leuks gedaan en kregen ook nog karateles. Wat hebben ze gedaan? Bowling, Rollerskaten (hij heeft mijn talent, oftewel nul), Wild Florida Zoo, zeepjes gemaakt, Rice krispy treats gemaakt en ga zo maar door. Hij vond het zo leuk dat we hem al hebben opgegeven voor de zomer!

Vandaag (zondag) was een rustige dag voor me. Ik zou maar een huis hebben maar de eigenaresse had zelf al van alles gedaan omdat haar gasten eerder kwamen. Ze vond dat ik wel van mijn zondag mocht genieten, echt superlief! Dat hield in dat ik heerlijk in de zon heb gelegen en eigenlijk vrijwel niets heb gedaan, ook wel eens fijn. Ron is een motorrit van uiteindelijk om en nabij 300 mijl gaan maken richting het westen met Hans en heeft o.a Brooksville, Weeki Wachee, Homosassa Springs, Cedar Key, Ocala en allerlei andere plaatsen (met vaak onuitspreekbare namen) bezocht en heeft een enorm leuke dag gehad!





Dit hield in dat Pascal en ik met z'n tweetjes hebben gegeten, lekker buiten op het terras want de temperatuur was echt heel lekker vandaag.


Tot slot nog wat foto's van onze haarballetjes:
 

Tot de volgende keer maar weer!








10 opmerkingen:

Frans van Eijk zei

Weer een leuke blog.
Blijf je volgen maar de volgende 6 maanden vanuit Nederland.
Hoop je in oktober weer te zien.😉

Patrick zei

Weer een leuk verslag , blijft leuk om jullie belevenissen te volgen

amsterdam zei

Al Bundy for president. Wat een vinding.

Hannie zei

Haha, die sticker, goed idee!
Fijn dat Pascal het zo naar zijn zin had op dat kamp en dat hij vd zomer ook weer gaat.
Auto rijden is idd een dingetje daar.
Ik beloof dat wij niet zo'n troep zullen maken!

De Moolenschotjes zei

Wat een leuk foto verslag.
En fijn dat Pascal het ook zo naar z’n zin heeft.
En wat kunnen sommige mensen er toch een puinhoop van maken,niet normaal om dat zo achter te laten..

Renee de Korte zei

Wat leuk om al jullie belevenissen weer te lezen! En wat doen ze een leuke dingen met die kids op dat kamp, kan mij voorstellen, dat hij weer wilde in de zomer.
Wat zijn mensen toch slordig soms, hoe ze zo’n villa achterlaten niet normaal fijn, dat je de zondag vrij had!

Mariska zei

Een hele mooie manier om de 1,5 week in beeld te brengen. Erg leuk en wat een leuke dingen doen ze op dat kamp, kan mij voorstellen dat Pascal in de zomer weer wil.

José zei

Wat een drukke week. Grappig dat Pascal al die leuke dingen meemaakt op kamp, kan me wel voorstellen dat hij dat in de zomer ook wil.

Mandy zei

Heerlijk zo’n vrije zondag ...die had je ook echt verdient 👍
Leuk dat Pascal het zo naar zijn zin heeft ...ook echt zijn draaai gevonden in Florida!

Cindy zei

Wat een heerlijke zondag voor jullie, verdiend ook na al die drukte. En wat kunnen mensen er een zooitje van maken...
En ah Izzy en Coco, ik mis ze <3 (desondanks dat ik zelf lieve katten heb haha, ze zijn zo knuffelig!)
Wat fijn dat Pascal het zo naar zijn zin heeft gehad. Leuk dat hij van de zomer weer kan.
En Cheesecake Factory, zucht... waarom ben ik daar nooit eerder wezen eten???
Fijne week!