dinsdag 24 juli 2018

Weer een week voorbij en we zijn weer compleet!

De afgelopen week stond zo'n beetje in het teken van gezelligheid (en werken natuurlijk), het grootste deel van dit blog zal daarom bestaan uit foto's :).

Ron heeft RJ even geholpen met een nieuw systeem voor hun huis waarna we lekker naar LongHorn op de 192 zijn geweest:
 

Ik moet hier overigens wel even bij vertellen dat Caroline probeerde om haar vissenkom voor mijn neus te zetten, niet gelukt! Haha!!

Daarna werd de maaltijd afgesloten met een ijsje bij DQ, ik gaf hier de opmerking dat ik de ijsjes erg op een Swirl vond lijken. Sorry dat ik je favoriete ijsje heb beledigd RJ maar geef toe, ze lijken toch best wel op elkaar!
 


We gingen bij ons thuis bbq'n met de Molenschotjes:

Waarschijnlijk heel herkenbaar voor andere ouders, wij zaten gezellig te kletsen terwijl de kids allemaal met iets veeeeeeel belangrijkers bezig waren ;)!

Ron en ik gingen samen op pad (in de truck welteverstaan) en namen een binnendoorweg om op de 27 te komen. Volgens Ron was het mazzel dat het geregend had zodat de weg iets verhard was, volgens mij is het mazzel dat mijn tanden er nog allemaal in zitten! Maar ik moet wel zeggen dat het een prachtig zandpad was! En oh ja, als je de bocht voor het meer mist lig je er dus in!

Woensdag gingen we naar de film Hotel Transylvania 3 in het dine-in theater op Disney Springs. Wat een hilarische film is dat zeg, we hebben ons rotgelachen (en wat een enorm verschil met Jurassic World, hihi).

Later die week gingen we met Jeanne naar een hele leuke winkel waar ze woonspullen verkopen aan bedrijven. We gingen niet met lege handen weg want ze hadden geweldige loungers voor buiten en ik werd verliefd op een schitterend schilderij!
 

 

Daarna gingen we brunchen bij Cracker Barrel, en had Ron zijn tweede relax moment van de dag:
 
 
Nicole was zaterdag jarig en omdat ik toevallig in de buurt was (echt waar, kreeg een spoedtelefoontje voor een wifi-probleempje op Watersong) dus hopte ik even langs om haar te feliciteren en viel met mijn neus in de boter want ze gingen net taart eten, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Ook Ron moest in de buurt zijn dus die is later ook nog langs gegaan.

Zondag hebben we eerst gewerkt en zijn daarna uit eten geweest met de Moolenschotjes bij onze Italiaan:

En toen brak maandag de 23e eindelijk aan, oftewel aankomstdag van Michelle en Evelien! De hele dag lekker in huis gerommeld en via de wifi contact met Michelle gehad. Hun reis verliep prima en op Detroit ging het allemaal lekker vlot dus ze waren behoorlijk happy. Rond een uur of 6 waren we op MCO (parkeren is echt een ramp daar) en gingen we naar de aankomsthal.
 
Om 18.15 uur stond het vliegtuig op Floridiaanse bodem maar het duurde nog een half uurtje voordat ze aan kwamen wandelen want ze moesten wachten op een vrije gate:
 
Na de nodige knuffels liepen we naar de bagageband en zagen we Michelle's koffer al ronddraaien, helaas kwam de koffer van Evelien maar niet dus gingen we uiteindelijk maar naar het kantoortje van Delta om te horen wat er gaande was. Haar koffer was wel aan boord gegaan en volgens de medewerker was nog niet alles gelost dus liepen we weer terug. Na nog een kwartier besloot Ron dat het wel genoeg was en gingen we weer naar het kantoor en werd geregeld dat haar koffer bij ons bezorgd zou worden dus konden we naar de auto en hebben heerlijk gegeten bij Five Guys in Kissimmee waarna we naar huis zijn gereden en we de dames samen zagen instorten. De koffer kwam al snel (hij was er rond 21.45) dus Evelien is helemaal happy.

Let the fun begin!

P.S. we hebben binnenkort weer een leuk nieuwtje. Stay tuned for more!!








10 opmerkingen:

Hannie zei

Oh die nieuwe loungers, daar wil ik ook in liggen!
Gezellig week weer met alle etentjes met Floridagangers.
Top dat Michelle en Evelien er nu ook zijn.
Have fun!

Renee de Korte zei

Wat is het toch gezellig allemaal bij jullie!
Zo dat ligbed is zeker heerlijk zeg!
Wat fijn , dat Michelle er weer is. Familie weer compleet, heerlijk!

Gerrit en Joke zei

Nou dat waren weer druke weken met werken en met visite
Maar allemaal gezellig
We kijken uit naar het nieuwtje kom maar op

Joke en Gerrit

Alberdina zei

Wat hebben jullie toch een rotleven 😜

Patrick zei

Wat weer leuk om je blog te lezen, volgens mij vervelen jullie je echt nooit daar.
Ben benieuwd naar jullie nieuwtje.
Enhhhh tot vrijdag 😂
Groetjes Patrick

Cindy zei

Leuk verslag weer, en die loungers, prachtig! En lijken me zalig zitten zeg. En gezellig met al die Florida gangers. En dan nu weer compleet, top dat Michelle er weer is.
Heel veel plezier met zijn allen!

De Moolenschotjes zei

Zo weer een drukke week en die ligstoel ziet er wel heel lekker uit..
Als jedaar inlogt komt er van werken niet veel meer.
En fijn dat Michelle er weer is samen met een vriendin geniet ervan

Ronald zei

Werken en gezelligheid met allemaal vrienden, leuk hoor. Ben benieuwd naar het nieuwtje.

Gr. Ronald

Jort & Suus - On the road zei

Weer heel wat avonturen bij jullie! Je maakt me nieuwsgierig naar het nieuwtje! Leuk om zo jullie leven te kunnen volgen.

Mariska zei

Gezellig hoor al die ontmoetingen en zo fijn dat Michelle er weer is. Benieuwd naar het nieuwtje en aangezien wij vanaf vandaag ook in Davenport zitten, I will be in touch :)