maandag 11 december 2017

Weer een kleine update

Zo, daar zijn we weer!

Ten eerste kan ik met trots melden dat Ron gisteren (zondag dus) geslaagd is voor zijn motorrijbewijs! En, dankzij de lessen die hij in Nederland heeft gehad van rijschool Bozdag in Alkmaar, was hij de beste van zijn groep. De groep bestond uit 7 deelnemers en hij had als enige 100% score op zowel praktijk als theorie. Jullie snappen wel dat we heel trots zijn, het enige minpuntje hieraan is alleen wel dat we nu mee mogen om een motor uit te zoeken (grapje hoor!).


Terwijl Ron's afwezigheid ben ik met Sally naar een nagelstudio in Winter Garden geweest om onze nagels te laten lakken en mijn voetjes een verwenbeurtje te geven, dit was mijn verjaardagscadeautje van Sally en Vaughn.

Vervolgens hebben we lekker geluncht bij Macaroni Grill en zijn daarna allebei onze eigen weg gegaan, maar niet voordat we een afspraak hadden gemaakt om 's avonds lekker uit eten te gaan bij Outback in Clermont. Sally moest nog inpakken want ze zouden maandagnacht naar New York vertrekken. We hebben Vaughn daarom om 5 uur opgehaald bij zijn werk en hebben daarna heerlijk en gezellig gegeten. Ron is bij ze blijven slapen want hij ging ze wegbrengen dus gingen Pascal en ik met z'n tweeën naar huis. Ron kwam vanmorgen dus heel vroeg weer thuis, ik heb daardoor helaas niet heel lekker geslapen maar dat haal ik wel weer in.

Vandaag zijn we eerst bij Great Clips kapsalon geweest want Pascal moest nodig geknipt worden, omdat ze net geopend waren kostte dit het enorme bedrag van maar liefst 3,99 dollar! En het resultaat mag er wezen!


Vervolgens zijn we naar de Florida Mall geweest en vanavond stond een kort bezoekje aan Hollywood Studios op het programma. Jaarkaarthouders van Disney mogen namelijk een limited edition kerstmagneet ophalen (voor op de auto) en dat kan alleen daar. We pikten de projecties op de Tower of Terror nog even mee. Voor filmpjes klik hier: https://photos.app.goo.gl/rGFImg4dtTFEVZNE3
https://photos.app.goo.gl/nHi9xlRcDet4RlaH2


 

 


Dat was het weer voor nu. See you!!


8 opmerkingen:

Hannie zei

Ron, gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs!
Je nagels zien er weer top uit Monique, leuk kado.
Dat was nog eens een goedkope knipbeurt voor pascal. staat hem leuk de nieuwe coupe.
Het ziet er weer super uit bij Disney(ik wil ook!!!)

Cindy zei

Ron, gefeliciteerd, super goed gedaan! En het haar van Pascal zit superleuk.
Mooi kersterig lakje, lijkt op een rode glitter die ik heb van China Glaze, Ruby Pumps, oudje al, mooi!

Renee de Korte zei

Zo knappe prestatie, in een keer je theorie en praktijk halen! Gefeliciteerd met het motorrijbewijs van Ron!
Wat een lekkere USA dag, naar de nagelsalon en een stoere coupe voor Pascal en nog naar Disney!
Jullie hebben het heerlijk daar, ik geniet van jullie belevenissen!

Alberdina zei

Gefeliciteerd! Wat een heerlijke dagen hebben jullie het lijkt wel vakantie 😉 lijkt me geweldig deze tijd van het jaar in Florida te zijn.

Hans zei

Super gefeliciteerd Ron, dat heb je echt goed gedaan hoor!
Jullie zijn al mooi geïntegreerd.
Pascal zijn hoor ziet er ook weer mooi uit.

José zei

Mooie besteding van de zondag hoor om je motor rijbewijs te halen en dan nog de beste van de groep te zijn is wel gaaf natuurlijk.

Jort & Suus - On the road zei

Wat heerlijk om zo op de hoogte te blijven Monique. Beetje gesetteld? En voelt het al als 'echt'? Of nog een beetje vakantiegevoel.

Wat goed van Ron! En de beste van de groep!! Toppie!

Ik ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen!

Mariska zei

Wat lekker dat Ron dat heeft gehaald, nu nog mobieler! en Disney, I love it!!!