woensdag 10 januari 2018

A big day for Ron!

Vandaag was dan het dan eindelijk DE DAG voor Ron, zijn motor zou tussen 10 en 13.00 uur gebracht worden!! Eigenlijk zou hij zaterdag al komen maar de vervoerder stond in Missisippi met een radiatorprobleem dus het duurde helaas wat langer (en wachten is natuurlijk niet leuk). Maar goed, Pascal vertrok eerst naar school (met zelfgemaakte lunch, haha) en daarna begon het wachten..... Rond een uur of 12 knorden onze maagjes behoorlijk en ja hoor, net toen ik een omelet stond te bakken kwam de auto voorrijden! Ron speerde meteen naar buiten en ik ging erachteraan met de camera want dat moest natuurlijk worden vastgelegd. Zie hier de foto's van de aankomst (en mijn superblije echtgenoot):

 





 
klik hier voor een filmpje van Ron op de motor

Even voor de duidelijkheid, als hij "echt" gaat rijden heeft hij een volledige motoruitrusting aan hoor.

Na de lunch heb ik wat administratie gedaan en schoongemaakt, echt leuk met twee katten die lijken te lijden aan verlatingsangst (waar ik ga gaan zij ook). Dit hield in dat Coco op mijn voet lag bij de computer en Izzy op mijn toetsenbord wilde gaan zitten, is niet echt bevorderlijk voor de accuratesse. Vervolgens ging ik de keuken schoonmaken en vond Coco mijn schoonmaakdoekje echt geweldig speelgoed. Ach, we nemen het voor lief want ze zijn echt heel leuk!

Pascal was vandaag om 14.00 uur vrij en had geen huiswerk dus besloten we een bezoekje aan Epcot te gaan brengen. Ik regelde nog even snel een FastPass voor Test Track via mijn app en we vertrokken. Het was niet enorm druk maar er stond wel een reguliere rij van een uur dus die konden we mooi skippen. Pascal besloot dat hij samen met Ron de auto zou ontwerpen waarmee we gingen racen want: "jij hebt toch geen verstand van auto's mama", en die kon ik in mijn zak steken! Maar hij heeft wel gelijk! De auto werd ontworpen en nog geen 5 minuten later stapten we in de auto om te gaan racen. We hebben 3 van de 5 tests gewonnen van onze medepassagiers dus da's best knap.
 

We gingen nog even naar Mousegear want ik had beloofd te kijken voor Minnie oren in de kleur rosé gold voor Joyce maar die zijn helaas op dit moment nergens te krijgen. We besloten daarom om lekker te vertrekken en in Winter Garden bij LongHorn te gaan eten, we arriveerden daar om 17.30 uur dus lekker op tijd. Pascal gaf aan geen kindermenu te willen maar zin te hebben in spare ribs, omdat ik weet hoe hij kan zijn met eten besloot ik daarom zelf een full rack baby back ribs te bestellen en deze met hem te delen. Ik vroeg aan de serveerster of ze een extra bord kon brengen en dat zou ze doen. We namen eerst ons vaste voorafje, champignons gevuld met kaas, en daarna werd ons hoofdgerecht gebracht. Tot mijn aangename verrassing hadden ze de ribs al verdeeld want, zo zei ze, dat was makkelijker voor mij. Ron had de Napa chicken en we hebben heerlijk gegeten!
 

 
Ruimte voor een dessert hadden we uiteraard niet meer dus zijn we naar huis gegaan alwaar Ron aan zijn motor is gaan sleutelen (onderdelen erop zetten, altijd leuk) en ik aan het blog ben gaan werken.

Oh ja, kennen jullie die mop van die mensen die morgen zouden gaan beginnen met werken? Precies, ze gaan niet.........

De reden hiervan is dat de lijst met huizen die wij gaan beheren nog niet klaar is en wij daarom de betaling van deze contracten nog niet kunnen en mogen doen (het geld staat op de rekening van onze advocaat). Als hij de cheque nu zou overhandigen is hij in overtreding en kunnen wij hem aanklagen, bovendien willen wij uiteraard eerst weten en zien wat we kopen. Af en toe is het hier echt een bananenrepubliek! Maar goed, onze advocaat is er maandag pas weer dus ik ben benieuwd.








15 opmerkingen:

Sonja zei

Stoere motor, hij staat je goed Ron😎, veel plezier en mooie ritjes in de USA! Voorlopig nog vakantie dus, geniet er lekker van...

Teleton zei

Mooie fiets.....die komt hier vast goed van pas!

Frans van Eijk zei

Gave motor.
En weer leuke blog.

Renee de Korte zei

Ik kan mij voorstellen, dat Ron blij is! Prachtige motor!
Wat heerlijk lijkt me dat even voor een uurtje naar Disney, wat een luxe!
Nog even vakantie dus, geniet ervan zou ik zeggen!

Esther Sloof zei

Nice ride Ron!!
Spannend hoor starten met werken maar toch niet. En wij gingen vroeger uit school naar de kinderboerderij, jullie naar Epcot , super leuk!

De Moolenschotjes zei

Zo fijn om een gelukkige man te hebben Monique.
Tja mannen en auto's en motoren..
Maar een super gaaf ding hoor,kan je lekker rondtoeren als Pascal op school zit.
En Oo wat lekker toch om na school ff naar epcot te kunnen gaan.

Alberdina zei

Hoe leuk is dat uit school naar Epcot! WoW ik snap dat Ron lacht mooie motor! Jammer dat jullie weer moeten wachten met starten maar komt vast gauw goed.

Ronald zei

Jaja, de motor is gearriveerd, ziet er goed uit. Veel mooie en veilige km gewenst.
Longhorn, altijd heerlijk, goed idee om daar te eten.

Gr. Ronald

Cindy zei

Wat een gave motor, gefeliciteerd Ron, en veel rijplezier!
En dat is ook super, gewoon na school naar Epcot :-)
Jammer dat het werk nog niet kan beginnen, geniet dan maar even van
de verplichte vrije dagen.

Hannie zei

Gave motor Ron!
Hoe leuk is dat, op woensdagmiddag naar Epcot.
Jeetje wat een gedoe dat die nog steeds lijst niet klaar is.
Hebben ze ook nog helemaal geen tijd voor gehad om die te maken.....

Marjolein zei

Hahahahahaha “mam je weet niets van auto’s”!!! �� Fijn dat het goed gaat met jullie! Dikke kus

José zei

WoW gave motor! Leuk voor Pascal uit school komen en hup door naar Epcot, hoe leuk is dat.

amsterdam zei

Wil je werken en mag het nog niet.

Mariska zei

Geweldig speeltje van Ron en hoe gaaf om na school nog even naar Epcot te gaan. Jammer dat het werk nog niet kan beginnen, dan nog maar even genieten van de vrije dagen :)

Mandy zei

Woow echt geweldig mooie motor Ron !
Hoe gaaf om na schooltijd gewoon nog een paar uurtjes naar Epcot te gaan .
Geniet nog maar even van de vrije dagen ...😊