donderdag 18 januari 2018

Lekker bezig en meer!

Nu we een paar dagen "in business" zijn vond ik het wel weer even tijd voor een kleine update. Allereerst kan ik zeggen dat we het, tot nu toe, enorm naar ons zin hebben met dit werk. Het vergt behoorlijk wat precisie en organisatie maar het gaat ons (ook volgens Kylie) erg goed af. We hebben inmiddels al wat huizen bezocht en ook moesten er diverse artikelen vervangen worden.

Dit hield in dat ik dus uitgebreid mocht gaan (budget)shoppen bij de Walmart, Ross en Ikea, helemaal mijn ding! Bij de kassa vroeg de kassiere zelfs waar ik die leuke spulletjes gevonden had want die wilde ze ook wel hebben........ Voordat ik alles (glazen, placemats, handdoeken, koekenpannen, vaatdoekjes, keukendoeken enz) in het huis heb geplaatst heb ik eerst met Kylie overlegd of ze alles goed vond zo en ze was uiterst tevreden, ik mocht ook wel voor haar shoppen zei ze! Hieronder een kleine impressie:
 

 

 

 


Vanmiddag zijn we wat vroeger gestopt want we moesten naar een open avond van de Bridgewater Middle School. Pascal zit namelijk op Bay Lake Elementary tot eind mei en moet daarna 3 jaar naar middle school. Deze zit in Winter Garden (op 15 autominuten van ons huis) en had van 5 tot 7 open huis dus gingen we braaf op stap. Wat een mega-complex is dat zeg, we hoorden dat ze aan het begin van het nieuwe schooljaar verwachten om 2800 leerlingen te hebben! Eerst mochten we even rondkijken en kregen we, in de mega gymzaal, informatie over diverse clubs die ze hebben (een schoolband, Pokemon, Beta) en daarna kregen we een presentatie over de school. Laat ik het zo zeggen, wat je op films ziet is echt zo en Pascal ziet het al helemaal zitten! 
Hierbij nog wat foto's:
Klein deel van de school
de mascotte

Gymzaal


Schoolplein

Cafetaria

Media Center


Radio zender

Na deze stortvloed aan informatie hebben we lekker een hapje gegeten bij een Irish Pub in Winter Garden, lekker hoor!
 

 


Verder zijn we nog met iets bezig maar daarover later meer!

14 opmerkingen:

Frans van Eijk zei

Wat een leuk blogje weer.

Skihofjes zei

Leuk om te lezen. Lekker bezig samen.
Succes tot snel.

Jacqueline zei

Wat een grote school. Het lijkt me echt een geweldige ervaring om daar rond te lopen. En jullie zijn zeker goed bezig samen. Een echt klus-en styling team

Jort & Suus - On the road zei

Wat ontzettend leuk en spannend allemaal Monique. Zo te lezen hebben jullie een prima keuze gemaakt. Succes met het volgende op de stapel!

Cindy zei

Leuk weer om te lezen, lijkt me erg leuk werk wat jullie doen. En die spulletjes passen allemaal goed bij elkaar. En zo'n grote middelbare school n de US, wat gaaf voor Pascal!

Ronald zei

Zo te lezen hebben jullie je draai al lekker gevonden, leuk om te lezen.

Gr. Ronald

De Moolenschotjes zei

Dat is inderdaad een leuke baan shoppen!!!!
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt daar.
En leuk voor Pascal al die nieuwe indrukken van een nieuwe school.

Renee de Korte zei

Wat een heerlijke job hebben jullie zo samen! Jullie hebben het gied voor elkaar!
Jeetje wat een grote school, bizar, zo kennen wij het niet! Zal een hele ervaring worden voor Pascal, wel veel mogelijkheden!

Hannie zei

Jeetje wat bizar zo'n grote school. Leuk dat Pascal er al zin in heeft!

José zei

Wat leuk zo’n compliment over de aankopen. Hoop niet dat Pascal gaat verdwalen straks op zijn nieuwe school die is echt heel groot. Fijn dat alles daar zo goed gaat!

Teleton zei

Cliffhangers...ik hou d'r wel van!

Mariska zei

Jij zegt het zelf, lekker bezig!!!! en nieuwsgierig naar wat er nog meer volgt :)

Gerrit en Joke zei

Heerlijk hoor sls we jonger waren dat wist ik het wel
Fijn voor Pascal dat hij hrt ook naar z'n zin heeft
En ja een cliffhanger daar houden we van

Twinmom1995 zei

Wat is het gaaf om jullie te volgen.
Jullie hebben uiteindelijk gedaan wat denk ik heel veel mensen wel willen maar die grote stap uiteindelijk niet zetten.
Des te leuker om te lezen hoe goed jullie het doen.