maandag 15 januari 2018

Onze eerste werkdag is een feit!

Na wat hobbels en bobbels zijn we vanmorgen dan toch eindelijk van start gegaan bij Homes of America! We werden om 10.30 uur op kantoor verwacht dus reden we rond een uur of 10 weg, Ron op de motor en ik in de auto (je krijgt me echt niet achterop de motor).
 


 

We arriveerden zo tegen half 11 en werden leuk ontvangen. Eerst kregen we wat uitleg van Zoe en daarna begon de instructie van Kylie. Ik had al een grote agenda gekocht (soort boek van Sinterklaas) en daar moest ik dus alle dagen invullen met het inspecteren van huizen.


Zoals eerder gemeld zijn het er 25 en bevinden ze zich in Davenport, Kissimmee en Clermont. We zijn er tot nu toe best tevreden mee, ze zien er goed uit! Ik kreeg een map met daarin het reserveringsschema en adres van ieder huis en daar hoorde uiteraard ook nog uitleg bij.  Rond een uur of 1 is Ron naar huis gegaan want eigenlijk was alles wat we deden meer voor mij dan voor hem, hij zou daarom thuis alvast gaan beginnen om de website in te richten met huizen. Zodra deze klaar is laat ik dat uiteraard weten!


Rond een uur of 3 was ik ook klaar en ben lekker naar huis gegaan, vol van nieuwe indrukken. Thuisgekomen ben ik nog even naar Publix gereden om gehakt te halen want er stond een macaroni ovenschotel met garlic breadsticks op het menu, het smaakte heerlijk (al zeg ik het zelf, haha). Pascal is na het eten meteen weer aan zijn huiswerk gegaan, Ron ging verder met de website en ik ging mijn blog maken. Later op de avond hebben we nog the Blacklist gekeken.

Morgenochtend staat de eerste inspectie van een huis op het programma, ik zal hier uiteraard wat foto's van plaatsen zodat jullie een idee hebben van hoe het eruit ziet. We hebben er zin in!!

Beetje saai blogje vandaag maar ik vond het wel leuk om jullie even op de hoogte te stellen van de gebeurtenissen van vandaag.

See you!

20 opmerkingen:

Sonja zei

Helemaal geen saai blogje, juist interessant! Prima eerste werkdag, lekker kort ook 😅.

Ronald zei

Just another day at the office, of toch net even iets anders. Leuk hoor, lekkere eerste werkdag zo. Succes met de eerste inspectie.

Gr. Ronald

2theusa/Christa zei

Juist leuk om mee te lezen,Monique. Helemaal niet saai. Succes met alles.

Ilse zei

Saai blogje....? Juist niet. Leuk om te lezen dat de eerste dag erop zit en ik ben nu al benieuwd naar e web-site !!!

Hans (thefreeze) zei

Niks saai, leuk juist! Erg leuk om met jullie mee te leven!

Cindy zei

Nee, niet saai, leuk juist! Vind het leuk om zo mee te mogen kijken. Benieuwd hoe alles daar er aan toe gaat.
Lekker eerste dagje zo!

Saskia zei

Niks saais aan joh.....leuk om eens de andere kant mee te maken!! Bring it on....

Alberdina zei

Nou de kop is eraf het lijkt me dat jullie een leuke baan hebben gevonden en niet saai hoor interessant juist of dit te volgen.

Renee de Korte zei

Een gwwone dag bij jullie is voor ons juist heel boeiend, erg leuk om te lezen weer!
Ben benieuwd naar morgen! Succes!

Hannie zei

Lang op gewacht, maar heerlijk dat jullie eindelijk aan de slag kunnen.
Leuk om te lezen, helemaal niet saai hoor!

Sonja zei

Ben je gek, helemaal niet saai. Is toch gewoon onwijs spannend. Succes vandaag!!

Mandy zei

Nee zeker niet saai Monique ...erg leuk om mee te lezen !
Heel veel succes vandaag 😀

José zei

Leuke blog juist, heel leuk om jullie werkzaamheden zo te volgen! Ben benieuwd naar het vervolg en de foto’s.

amsterdam zei

Ook op Watersong?

Unknown zei

Ja ook 2 huizen Boudewijn.

De Moolenschotjes zei

Jou blog is nooit saai!!
Super leuk om zo al jullie belevenissen te lezen.
En er gebeurt nu gewoon een hoop zo deze dagen,erg spannend allemaal.
Maar jullie gaan er 100%voor dus komt helemaal goed en spam ons maar hoor met je blogs heerlijk😉Xx

Jort & Suus - On the road zei

Wat nou saai, helemaal niet super leuk om te lezen. Veel plezier en succes!

Jort & Suus - On the road zei

Wat nou saai, helemaal niet super leuk om te lezen. Veel plezier en succes!

Mariska zei

Never a dull moment!!! Juist erg leuk, wij leven allemaal mee :)

Gerrit en Joke zei

Saai nee hoor
Kom maar door
We leven en lezen helamaal mee

Joke en Gerrit